Inklapbare content
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij zullen ons best doen om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Normaal zal je daarvan binnen een dag een bevestiging krijgen dat je bestelling is verzonden!
Zijn er verzend- en retourkosten?
Er worden verzendkosten in rekening gebracht. Dit zijn de kosten die je betaalt voor de desbetreffende vervoerder. Retourkosten betaal je bij ons niet, omdat het betekent dat je niet blij bent met je aankoop en dat zullen we altijd netjes oplossen!
Kan ik mijn zending volgen?
Zodra jouw bestelling bij ons is verpakt en verzonden, krijg je direct een e-mail met de track & trace code van jouw pakket. Met deze code kun je de zending de volgende dag via de website van PostNL volgen. Zo ben je altijd op de hoogte wanneer je bestelling bij jou wordt bezorgd!
Kan ik mijn pakket op een afhaalpunt laten bezorgen?
Het is mogelijk om jouw bestelling bij een afhaalpunt te laten bezorgen. Je kunt hierbij kiezen voor een PostNL-punt bij jou in de buurt.
Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?
Dat is natuurlijk geen probleem! Je pakket zal bezorgd worden bij een buurman of de dichtstbijzijnde PostNL afhaallocatie. De bezorger laat in dat geval een bericht in de brievenbus achter waar en vanaf wanneer jij de bestelling kunt afhalen.
Als het pakketje niet wordt afgehaald of wordt geweigerd, dan zullen de retourkosten die worden berekend aan La Pelota worden ingehouden van de
restitutie.
Kan ik een alternatief afleveradres opgeven?
Het is mogelijk om tijdens het bestellen een alternatief afleveradres op te geven.
Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Dit kan handig zijn wanneer je een pakketje op je werk wilt laten afleveren of bij een bekende wanneer je weet dat
je niet thuis bent op het moment van bezorgen. Daarnaast kun je kiezen om jouw pakket bij één van de afhaallocaties van PostNL te laten bezorgen.
Aangepaste levertijden op feestdagen
Wij streven ernaar om ook tijdens feestdagen jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Houd er echter wel rekening mee dat onze levertijden tijdens de feestdagen kunnen afwijken van de service die je van ons gewend bent, omdat wij tijdens de feestdagen gesloten zijn. Uiteraard kun je wel gewoon jouw bestelling in onze webshop plaatsen. Daarnaast is de snelheid van de levering afhankelijk van de levertijden en capaciteit van de bezorgdiensten.
Kan ik mijn pakket afhalen op afspraak?
Het is niet mogelijk om je pakket af te halen.
Verzenden en bezorgen
Hieronder vind je vragen en antwoorden over het verzenden en bezorgen van bestellingen van. Heb je na het zien van deze vragen andere vragen die niet hieronder staan? Via onderstaande knop kan je ons bereiken om nog meer duidelijkheid te krijgen over je bestelling!
Retour
Mag ik mijn bestelling retourneren?
Ja, dat mag zeker! Als je het artikel binnen 14 dagen na ontvangst retour stuurt, storten wij het bedrag terug op je rekening. Het artikel moet moet wel aan een paar voorwaarden voldoen:
- Het artikel zit in de originele verpakking
- Het artikel is onbeschadigd
Zorg voor een redelijke verpakking, zodat deze onbeschadigd bij La Pelota aan zullen komen. Je kunt natuurlijk het beste de verpakking gebruiken waarin wij je bestelling hebben verstuurd.
Hoe stuur ik artikel(en) retour?
Je kan binnen 14 dagen nadat je jouw bestelling hebt ontvangen retoursturen. Meld dit bij onze klantenservice en we helpen je graag verder!
Betaal ik ook verzendkosten van een retour?
Nee, gelukkig niet! Wij vinden zelf gratis retour ook heel fijn, dus vinden we dat jij dat ook verdient!
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?
Het duurt maximaal 14 dagen voordat wij je geld hebben teruggestort. Dit doen we naar de rekening waar je ook mee hebt betaald.
Kan ik retourneren vanwege herroepingsrecht?
Tuurlijk! Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst de bestelling terug te sturen zonder reden. Je kan dit gewoon doen door het terug te sturen, maar je kan ook gebruik maken van het Modelformulier voor ontbinding herroeping.