Garantie en klachten
Natuurlijk heb je garantie en recht op een deugdelijk product. Wij willen altijd dat je een goed product krijgt. Bekijk nu alle punten over garantie en klachten op onze webshop!
-
Heb ik garantie op mijn artikelen?
Ja, je hebt garantie op de artikelen. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt namelijk de wettelijke garantie. Wettelijke garantie houdt in dat een product datgene is wat de consument in alle redelijkheid mag verwachten. Yerry heeft een garantietermijn van 1 jaar.
-
Recht op een deugdelijk product
Als je iets koopt, heb je recht op een goed product. Bij Yerry wordt er elke dag gewerkt aan de kwaliteit van onze producten en werken wij met aandacht en passie aan onze collectie. Mocht je toch merken dat een product niet deugdelijk is aangekomen, dan heb je als consument wettelijk recht op ondersteuning. Is dit het geval? Dan kan je contact opnemen met onze klantenservice en dan helpen wij je direct.
Een deugdelijk product houdt in dat het product de eigenschappen moet bezitten die je redelijkerwijs op grond van de koopovereenkomst kunt verwachten (artikel 7:17 Burgerlijk Wetboek).
-
Klacht over een product bij ontvangst?
Is er een artikel beschadigd bij ontvangst? Dan kun je het artikel direct retourneren, zodat wij het artikel kunnen ruilen of je geld terug kunnen storten. Hiervoor vragen we je om op het retourformulier aan te geven welke optie (ruilen of geld terug) je voorkeur heeft.
-
Klacht over een product bij gebruik?
Wij streven ernaar dat al onze producten van een hoogwaardige kwaliteit zijn. Soms kan het helaas voorkomen dat het product na gebruik gebreken vertoont. In deze situatie vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier.
-
Klacht over onze service?
Wij staan voor onze service. Het kan helaas toch gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Laat het ons dan weten, dan lossen we het samen op! Hiervoor kan je ook het contactformulier gebruiken. Na ontvangst van de klacht zullen we binnen 14 dagen inhoudelijk reageren.
Ben je het niet eens met de inhoudelijke reactie, geboden oplossing of komen we er op een andere manier samen niet uit? Dan zou je de klacht voor kunnen leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Natuurlijk doen we er alles aan om te voorkomen dat je niet tevreden bent over onze service!